Kuka on Iisalli Saara?

Tällä kertaa saatte pienen kurkistuksen elämäni aakkoset muodossa. Kuvat värittäköön tekstiä omilta osiltaan. Pistäkää kommenttiboksiin viestiä ja kysymyksiä, jos sellaisia herää, vastailen niihin mielelläni. Nyt aakkosten pariin!

Aamut on nykyisin päivän parasta aikaa.


Blogi! Uusi työväline, jolla pyrkiä tavoittamaan ihmisiä ja varsinkin nuoria!


Chatti, yksi työväline monien joukossa.


Draama on aina liikaa.


Erilaisuus. Jokainen ollaan yksilö ja uniikki sellainen. Älä kuulu massaan vaan elä oma hyvä elämä!


Fafa's. OMG, niiin hyvää sapuskaa.


Game of Thrones. En ymmärrä enkä oo kahtonu yhtään jaksoa.

Oon aina viihtynyt hevosten kanssa laitumella kamera kädessä.

Hyvä asenne! Asenne pelastaa elämän pitkässä juoksussa. Hyvällä asenteella pärjää pitkälle, ei kannata lannistua vaan psyykata itsensä voittamaan pienet elämän esteet.

IiSALLI -hanke on mun juttu töissä. Mie vastaan hankkeen asioista ja varsinkin käytännön asioista.


Jännitän esiintymistä ja esillä oloa aina uudessa porukassa. Tutussa ympäristössä osaan olla jopa kova puhumaan.


Koti. Koti on mulle se tärkein paikka, siellä voi itke, huutaa, nauraa, olla onnellinen, tuntea rakkautta, tuntea vihaa ja kaikkea muita tunteita elämässä. Koti on aina koti.


Lieksa. Kotikaupunki, josta olen ylpeä.



Vanha mökkilaituri. Nyt tässä samaisella paikalla komeilee uusi laituri.

Mökki<3 Rakastan mökkilaiffii ja mun mökkiä Pielisen rannalla! Odotan jo ulkosaunan jälkeistä oloa mökin teranssilla ilta-auringossa.

Nuoret on mun kohderyhmä sekä työkaverini. Nuoriso on the thing!


Osallisuus. Hankkeeni tavoite, nuorten osallisuuden tukeminen nuorisotyönkeinoin.


Partiota olen harrastanut aikoinaan kymmenisen vuotta. Aina valmis!


Quotet. Ne tekstit piristää päivää aina ja saa suupielet ylöspäin. Kameran rullasta löytyy aina muutama.


Tämä kuva on yksi niistä monista valmistujaiskuvista vuonna 2015.

Rakkaus. Se iso tunne, se iso asia elämässä.

Some. Yksi iso kokonaisuus, joka on osa työtäni. Haluisin myös kehittyä sen käytössä yhtenä työvälineenä.


Twist-kesätyö, kesän parasta aikaa.


Unelmointi. Älä ikinä unohda unelmoida!


Vuosi. Vuosi osaa olla pitkä aika mutta myös samalla erittäin lyhyt. Vuoteen mahtuu paljon elämää.


Www.Po1nt.fi/iisalmi. Sivusto mistä saat tiedon mitä täällä nuorisopalveluilla tapahtuu milloinkin.


Xoxo Goddip girl. Best of Best! Parasta sunnuntai viihdettä sohvalla.


Ystävät. Elämän sokeri ja suola<3


Zalando. Miksi en keksi mitään muuta? Tykkään kyllä nettishoppailla mutta se on petollista hommaa.


Å -


Ötökät..Ei mun lemppari eläimiä, vaikka olen aika eläinrakas ihminen.


Äippä<3


Maisema mökkirannasta kohti Kolia.

Aurinkoista ja renouttavaa viikonloppua just sulle! Palataan taas ensi viikolla.

-Saara


Kommentit