Harjoittelijan puheenvuoro.




"Hei, olen Väinö 22-vuotias Iisalmelainen. Opiskelen Kuopiossa nuoriso- ja yhteisö ohjaajaksi. Olen tällä hetkellä työssäoppimisjaksolla Iisalmen nuorisotoimella, joka on ensimmäinen harjoittelupaikkani. Palaan takaisin kouluun marraskuun lopulla.

 Harjoittelu on mennyt mukavasti ja olen täällä viihtynyt. Vapaa-aikana tykkään viettää aikaa kavereiden kanssa. Luonteeltani olen rauhallinen ja ystävällinen. Tällä hetkellä en harrasta mitään, mutta pidän urheilusta. Työtoimenkuvaan kuuluu sosiaaliset mediat, sen takia tätä kirjoitan. Harjoittelun aikana olen päässyt näkemään monenlaisia ryhmiä ja tapahtumia. Minulla oli hieman ennakkoluuloja tästä työstä kuvittelin, että se on vaan nuokkarilla istumista ja nuorten kanssa keskustelua, mutta ei se pelkästään ihan sitä ollut."
-Väinö


Viimeiset 10 viikkoa olen saanut opetella uutta toimia harjoittelijan ohjaajana yhdessä työkaverin kanssa. Hienoja onnistumisia puolin ja toisin matkan aikana on päästy kokemaan. Opittu on toinen toistaan tukien koko matka. Hienoa päästä opettelemaan uutta ja myös samalla haastaa itseään uusissa jutuissa. 

Nyt mä lähen pidennetylle viikonlopulle rentoutumaan, palataan taas!
Ihanaa viikonloppua just sulle.

Saara

Kommentit